Mobiele bundels en diensten beheren

Overzicht van alle diensten per gebruiker

 

  • Open het portaal via https://my.dstny.be. Voor meer uitleg over het aanmelden, kan je hier terecht.
  • Via het linkermenu, ga je naar
    • Self-Service
    • UC & Mobile
    • Manage users
  • Klik op de naam van een gebruiker.

Portal 15

Je ziet nu alle geconfigureerde diensten van die gebruiker in een overzicht en in detail.

Overzicht van de mobiele diensten in je bedrijf

 

  • Open het portaal via https://my.dstny.be. Voor meer uitleg over het aanmelden, kan je hier terecht.
  • Via het linkermenu, ga je naar
    • Self-Service
    • UC & Mobile

en klik je op “Service Overview”. Je ziet nu een overzicht van alle gebruikers binnen je organisatie.

Portal 17

 

Je ziet nu een overzicht van alle mobiele diensten binnen je organisatie.

Een mobiele dienst toevoegen aan een gebruiker

 

  • Open het portaal via https://my.dstny.be. Voor meer uitleg over het aanmelden, kan je hier terecht.
  • Via het linkermenu, ga je naar
    • Self-Service
    • UC & Mobile
    • Manage users
  • Klik op de naam van de gebruiker (of gebruik de zoekfunctie) voor wie je een nieuwe dienst wil configureren.
  • Klik op “Add Service”

Button

  • Volg de activeringsflow. De serviceactiveringsflow is een geautomatiseerd proces waarmee je nieuwe diensten kan toevoegen en configureren aan een bestaande gebruiker.

Een bestaande dienst wijzigen voor een gebruiker

 

Je kan steeds de geselecteerde diensten of bundels voor een gebruiker wijzigen, bijvoorbeeld als een gebruiker tijdelijk veel internationale nummers moet bellen of als de geselecteerde hoeveelheid data niet langer voldoet.

  • Open het portaal via https://my.dstny.be. Voor meer uitleg over het aanmelden, kan je hier terecht.
  • Via het linkermenu, ga je naar
    • Self-Service
    • UC & Mobile
    • Manage users
  • Klik op de naam van de gebruiker (of gebruik de zoekfunctie) voor wie je een bestaande dienst of bundel wil wijzigen.
  • Kies de dienst die je wil wijzigen en klik op “Manage service” rechtsbovenaan.

Portal 18

  • Selecteer de gewenste opties en klik op “save”.

Button

  • Bevestig je keuze door op “continue” te klikken:

Portal 19

 

Uiteraard heeft een wijziging impact op je volgende facturatie. Voor meer informatie over hoe deze wijziging in je facturatie wordt doorgevoerd, zie “Facturatie – aangepaste diensten”.

Een bestaande dienst voor een gebruiker verwijderen

 

Je kan als mobiele beheerder bestaande mobiele diensten voor gebruikers verwijderen, tot een maximum van 30% van je totale mobiele contract, binnen je bestaande contractduur. 

Indien je meerdere mobiele diensten wil verwijderen, neem dan zeker contact met je accountmanager of via sales@dstny.be.

  • Open het portaal via https://my.dstny.be. Voor meer uitleg over het aanmelden, kan je hier terecht.
  • Via het linkermenu, ga je naar
    • Self-Service
    • UC & Mobile
    • Manage users
  • Klik op de naam van de gebruiker (of gebruik de zoekfunctie) voor wie je een bestaande dienst of bundel wil verwijderen.
  • Kies de dienst die je wil verwijderen en kies het verwijdericoon rechtsbovenaan.

portal 19

  • Bevestig met “Yes” indien je zeker weet dat je deze bundel wilt verwijderen.

Uiteraard heeft een wijziging impact op je volgende facturatie. Voor meer informatie over hoe deze wijziging in je facturatie wordt doorgevoerd, zie “Facturatie – aangepaste diensten”.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.