Jouw digitale Contact Center voor top klantenservice via elk kanaal
Het Customer Engagement Platform helpt je bij het beheren en centraliseren van alle klantcommunicatie uit alle kanalen (voice, chat, email, sms, web, WhatsApp, Facebook, Twitter,…) in één enkel dashboard.
Het platform maakt gebruik van artificiële intelligentie en laat je toe om gepersonaliseerde ervaringen te bieden via al deze kanalen, inclusief rijke content zoals afbeeldingen, video, interactieve bediening en nog veel meer.
De voordelen voor jouw bedrijf
Verleid nieuwe klanten
Ongeacht waar ze zich in het kooptraject bevinden, willen klanten en prospects naadloze ervaringen. Inspireer met de juiste producten en voer betekenisvolle gesprekken, die meer leads en verkopen opleveren.
Geïntegreerde chatbot: door AI aangedreven selfservice
Onze slimme en zelflerende virtuele assistenten bieden je klanten 24/7 de beste gesprekservaringen. Dat doen ze onder meer door duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen te geven en onmiddellijk afbeeldingen te tonen van de beschikbare producten die de klant zoekt.
Je bedrijfscontent, waaronder producten, diensten en FAQ’s, voeg je gemakkelijk toe in het content management systeem (CMS).
Customer Engagement Analytics
Beheer en optimaliseer je prestaties
Meet team- en individuele prestaties tot op de minuut; monitor afhandeltijden, SLA's en klantsentiment.
Genereer rapporten met behulp van templates of stel ze helemaal op maat samen. Schakel automatische rapportage in om belanghebbenden op de hoogte te houden. Of ga dieper in op specifieke rapporten om de onderliggende gegevens te bekijken en verbeterpunten te identificeren.
Waarom groeiende bedrijven kiezen voor ons Customer Engagement Platform
+45%
Productiviteit