Koppel je telefonie met je CRM- of ERP systeem

Als bedrijf is het vandaag essentieel om uitzonderlijke klantenservice te leveren. De integratie van je telefonie met je CRM kan het verschil maken door je team te voorzien van real-time klantinformatie bij elk inkomend gesprek, zodat je weet wie er belt en snel toegang hebt tot de klantenfiche in je CRM. Zo kunnen je medewerkers efficiënt antwoorden en een gepersonaliseerde service bieden.
CRM Connect Telefonie

Meteen je klantgegevens bij binnenkomende oproepen

Schieten je medewerkers bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en hebben ze soms moeite met het verstaan van de naam van de klant? Met onze CRM-integratie krijg je alle benodigde informatie direct in beeld, waardoor je geen tijd meer verliest met het zoeken naar klantgegevens. Zo kunnen je medewerkers ontspannen hun gesprekken voeren en worden je klanten snel en efficiënt geholpen.

Orange dot

Til je klantenservice naar een hoger niveau met Dstny's CRM Connect

Bekijk de functionaliteiten

  • Klantgegevens meteen op je scherm bij elk inkomend gesprek
  • Direct doorklikken naar de klantenfiche in je CRM via de pop-up
  • Gespreksgeschiedenis automatisch bijgehouden in je CRM
  • Volledig gesprekstraject inzichtelijk: doorschakelingen, wachttijd en eerdere contactpersonen
  • Eenvoudig bellen naar je contacten vanuit je CRM
Woman Customer Service Phone

Ontdek de kracht van onze CRM- en ERP-integratie

Onze CRM- en ERP-integratie geeft je de mogelijkheid om snel en eenvoudig uitgebreide functies te implementeren bovenop je bestaande telefonie-omgeving. Gebruik deze functies en add-ons om de efficiëntie van je klanten te verhogen.

Dstny CRM Call Pop-up

Call Pop-up

Beheer het Dstny-platform rechtstreeks vanuit Teams

  • Via een Dstny-app, direct beschikbaar in de Teams omgeving van jouw bedrijf
  • In-en uitloggen bij groepen, voicemail, nummerweergave, analytics,...
  • Synchronisatie beschikbaarheidsstatus tussen Teams en het Dstny-platform
Teams connect advanced

Click-to-dial

Extern bellen en gebeld worden via Dstny-app in Teamss

  • Via een Dstny-app, direct beschikbaar in de Teams omgeving van jouw bedrijf
  • Gebruik Teams als softphone-extensie op het Dstny-platform
  • Bel extern via het geïntegreerde toetsenbord, belgroepen, IVR, FMC ...
  • Kan gebruikt worden met Teams Connect om je instellingen in het Dstny-platform te beheren
Teams connect premium

Call Tagging

Native bellen via Microsoft Direct Routing

  • Via de native app in Teams als je al over de Microsoft licentie beschikt
  • Gebruik Teams als softphone-extensie op het Dstny-platform
  • In-en uitloggen bij groepen, IVR, FMC, nummerweergave, analytics
  • Geavanceerde functionaliteiten zoals call routing, automatische gespreksdistributie (ACD)

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.