Meteen je klantgegevens bij binnenkomende oproepen
Schieten je medewerkers bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en hebben ze soms moeite met het verstaan van de naam van de klant? Met onze CRM-integratie krijg je alle benodigde informatie direct in beeld, waardoor je geen tijd meer verliest met het zoeken naar klantgegevens. Zo kunnen je medewerkers ontspannen hun gesprekken voeren en worden je klanten snel en efficiënt geholpen.
Ontdek de kracht van onze CRM- en ERP-integratie
Onze CRM- en ERP-integratie geeft je de mogelijkheid om snel en eenvoudig uitgebreide functies te implementeren bovenop je bestaande telefonie-omgeving. Gebruik deze functies en add-ons om de efficiëntie van je klanten te verhogen.
Click-to-dial
Bel rechtstreeks vanuit je CRM met één klik op het telefoonnummer.
Notities
Voeg notities toe in onze Pop-up, met de mogelijkheid om deze direct op te slaan in je CRM.
Voordelen voor jouw bedrijf
Hogere productiviteit en efficiëntie
Nooit meer zoeken naar klantgegevens. Een handige pop-up met info uit je CRM zorgt voor snellere antwoorden en minder interacties, terwijl gespreksgeschiedenis en notities automatisch worden bijgehouden.
Koppel telefonie met jouw CRM/ERP voor een gepersonaliseerde klantenservice en meer efficiëntie
Ben je benieuwd hoe de koppeling tussen Dstny en jouw CRM/ERP software pakket kan werken?