Koppel je telefonie met je CRM- of ERP systeem

Als bedrijf is het vandaag essentieel om uitzonderlijke klantenservice te leveren. De integratie van je telefonie met je CRM kan het verschil maken door je team te voorzien van real-time klantinformatie bij elk inkomend gesprek, zodat je weet wie er belt en snel toegang hebt tot de klantenfiche in je CRM. Zo kunnen je medewerkers efficiënt antwoorden en een gepersonaliseerde service bieden.
CRM Connect Telefonie

Meteen je klantgegevens bij binnenkomende oproepen

Schieten je medewerkers bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en hebben ze soms moeite met het verstaan van de naam van de klant? Met onze CRM-integratie krijg je alle benodigde informatie direct in beeld, waardoor je geen tijd meer verliest met het zoeken naar klantgegevens. Zo kunnen je medewerkers ontspannen hun gesprekken voeren en worden je klanten snel en efficiënt geholpen.

Orange dot

Til je klantenservice naar een hoger niveau met Dstny's CRM Connect

Bekijk de functionaliteiten

  • Klantgegevens meteen op je scherm bij elk inkomend gesprek
  • Direct doorklikken naar de klantenfiche in je CRM via de pop-up
  • Gespreksgeschiedenis automatisch bijgehouden in je CRM
  • Volledig gesprekstraject inzichtelijk: doorschakelingen, wachttijd en eerdere contactpersonen
  • Eenvoudig bellen naar je contacten vanuit je CRM
Woman Customer Service Phone

Ontdek de kracht van onze CRM- en ERP-integratie

Onze CRM- en ERP-integratie geeft je de mogelijkheid om snel en eenvoudig uitgebreide functies te implementeren bovenop je bestaande telefonie-omgeving. Gebruik deze functies en add-ons om de efficiëntie van je klanten te verhogen.

Dstny CRM Call Pop-up

Call Pop-up

Klantgegevens meteen op het scherm van je PC of laptop bij elk inkomend gesprek. Inclusief een directe link om de klantenfiche in je CRM te openen.

CRM Click to dial Dstny

Click-to-dial

Bel rechtstreeks vanuit je CRM met één klik op het telefoonnummer.

CRM Call Journey

Call Journey

Inzicht in de call journey: bekijk wachttijden, doorgeschakelde gesprekken en eerdere contactpersonen. Zo speel je efficiënt in op elke situatie.

CRM Call Tagging

Call Tagging

Wijs tags toe aan je oproepen voor duidelijke reporting. Keuze uit vooraf ingestelde tags of CRM-tags.

CRM Notes

Notities

Voeg notities toe in onze Pop-up, met de mogelijkheid om deze direct op te slaan in je CRM.

CRM Contact History

Contactgeschiedenis

Tijdslijn laat je toe om de oproepgeschiedenis van een contact te zien in je CRM

Voordelen voor jouw bedrijf

callcenter

Gepersonaliseerde klantbeleving

Verwelkom klanten persoonlijk met alle relevante informatie direct uit je CRM/ERP. Zo bied je een geweldige service en creëer je sterke klantrelaties.

efficiënte en productiviteit

Hogere productiviteit en efficiëntie

Nooit meer zoeken naar klantgegevens. Een handige pop-up met info uit je CRM zorgt voor snellere antwoorden en minder interacties, terwijl gespreksgeschiedenis en notities automatisch worden bijgehouden.

Insights icon

Waardevolle, datagedreven inzichten

De combinatie van gespreksdata en CRM-informatie biedt waardevolle inzichten in klantgedrag, voorkeuren en pijnpunten. Gebruik deze inzichten voor betere, gerichte bedrijfsbeslissingen.

CRM integratie en meer met Dstny's all-in cloudtelefonieplatform

Naast het bieden van een persoonlijke klantbeleving, heeft onze telefonie-oplossing nog veel meer voordelen. Dstny, van oorsprong een Belgisch bedrijf, is uitgegroeid tot de Europese leider in zakelijke communicatieoplossingen. Ons moderne all-in communicatieplatform voor KMO’s combineert telefonie via gsm, pc/laptop en vaste telefoon met uitgebreide telefooncentralefunctionaliteiten. Daarnaast integreren we met meer dan 80 CRM’s en Microsoft Teams.

Daarnaast bieden we geavanceerde connectiviteits- en beveiligingsoplossingen aan. Samen vormen ze de perfecte mix voor een goede werking en de groei van je onderneming. 

All-in communicatieplatform

Koppel telefonie met jouw CRM/ERP voor een gepersonaliseerde klantenservice en meer efficiëntie

Ben je benieuwd hoe de koppeling tussen Dstny en jouw CRM/ERP software pakket kan werken?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.