Meteen je klantgegevens bij binnenkomende oproepen
Springen jouw medewerkers bij een inkomend telefoontje nog van venster naar venster, terwijl ze proberen de naam van de klant te verstaan? Met onze telefonie-integratie met AFAS Software is dat verleden tijd. Je hoeft niet langer handmatig te zoeken naar klantgegevens: de relevante informatie van de beller verschijnt direct op je scherm. Zo kun je ontspannen je gesprek voeren en geef je je klanten de aandacht die ze verdienen.
Hoe werkt de telefonie-integratie met AFAS Software?
Ontdek het allemaal in deze video
Ieder klantencontact is een kans om de relatie met je klant te versterken. Dit geld voor persoonlijk contact, maar zeker ook aan de telefoon. Door AFAS Software te integreren met telefonie zie je direct wie er belt, waarom diegene belt en nog veel meer.
Voordelen voor jouw bedrijf
Hogere productiviteit en efficiëntie
Nooit meer zoeken naar klantgegevens. Een handige pop-up met info uit AFAS zorgt voor snellere antwoorden en minder interacties, terwijl gespreksgeschiedenis en notities automatisch worden bijgehouden.
Koppel telefonie met jouw AFAS Software pakket voor een gepersonaliseerde klantenservice en meer efficiëntie
Ben je benieuwd hoe de koppeling tussen Dstny en jouw AFAS Software pakket kan werken?
Over AFAS Software
AFAS Software ontwikkelt innovatieve bedrijfssoftware die alle administratieve processen automatiseert in één en hetzelfde softwarepakket. Het bedrijf staat bekend om gebruiksvriendelijke software en een klantgerichte benadering, waardoor bedrijven in alle sectoren efficiënt kunnen werken. Met meer dan vijftien jaar ervaring is AFAS een betrouwbare partner die streeft naar leuker en beter werken met meer oog voor de maatschappij. Hun missie is: inspireert beter ondernemen. Dat wordt bereikt door het leveren van software die onnodige handelingen, dubbel werk en fouten wegwerkt. Hierdoor houden organisaties tijd over voor wat ze echt belangrijk vinden: kwaliteit en werkplezier. Als Belgisch softwarehuis staan ze dicht bij hun klanten. Zo houdt AFAS de lijnen kort en zijn ze direct bereikbaar voor wanneer het even niet lukt.