AFAS Software integratie met Dstny's cloudtelefonie

Dankzij de naadloze integratie van Dstny’s cloudtelefonieplatform met AFAS Software bied je klanten een gepersonaliseerde service en verhoog je de efficiëntie van je bedrijf. Bij elk inkomend gesprek zie je direct relevante klantinformatie in een handige pop-up, waarmee je snel acties kunt ondernemen, zoals het openen van de klantenfiche.
AFAS CRM telephony integration

Meteen je klantgegevens bij binnenkomende oproepen

Springen jouw medewerkers bij een inkomend telefoontje nog van venster naar venster, terwijl ze proberen de naam van de klant te verstaan? Met onze telefonie-integratie met AFAS Software is dat verleden tijd. Je hoeft niet langer handmatig te zoeken naar klantgegevens: de relevante informatie van de beller verschijnt direct op je scherm. Zo kun je ontspannen je gesprek voeren en geef je je klanten de aandacht die ze verdienen.

Orange dot

Til je klantenservice naar een hoger niveau met Dstny’s AFAS-integratie

Ontdek de functionaliteiten

  • Bij elk inkomend gesprek meteen de klantgegevens op je scherm
  • Vanuit de pop-up klik je door naar naar de klantenfiche in AFAS
  • Gespreksgeschiedenis automatisch bijgehouden in je CRM
  • Volledig gesprekstraject inzichtelijk: doorschakelingen, wachttijd en eerdere contactpersonen
  • Rechtstreeks bellen naar je contacten vanuit AFAS
CRM Connect Woman Headset

Hoe werkt de telefonie-integratie met AFAS Software?

Ontdek het allemaal in deze video

Ieder klantencontact is een kans om de relatie met je klant te versterken. Dit geld voor persoonlijk contact, maar zeker ook aan de telefoon. Door AFAS Software te integreren met telefonie zie je direct wie er belt, waarom diegene belt en nog veel meer.
 

Voordelen voor jouw bedrijf

callcenter

Gepersonaliseerde klantbeleving

Verwelkom klanten persoonlijk met alle relevante informatie direct uit AFAS. Zo bied je een geweldige service en creëer je sterke klantrelaties.

efficiënte en productiviteit

Hogere productiviteit en efficiëntie

Nooit meer zoeken naar klantgegevens. Een handige pop-up met info uit AFAS zorgt voor snellere antwoorden en minder interacties, terwijl gespreksgeschiedenis en notities automatisch worden bijgehouden.

Insights icon

Waardevolle, datagedreven inzichten

De combinatie van gespreksdata en CRM-informatie biedt waardevolle inzichten in klantgedrag, voorkeuren en pijnpunten. Gebruik deze inzichten voor betere, gerichte bedrijfsbeslissingen.

CRM integratie en meer met Dstny's all-in cloudtelefonieplatform

Naast het bieden van een persoonlijke klantbeleving, heeft onze telefonie-oplossing nog veel meer voordelen. Ons moderne all-in communicatieplatform voor KMO’s combineert telefonie via gsm, pc/laptop en vaste telefoon met uitgebreide telefooncentralefunctionaliteiten. Daarnaast integreren we met meer dan 60 CRM’s en Microsoft Teams.

Daarnaast bieden we geavanceerde connectiviteits- en beveiligingsoplossingen aan. Samen vormen ze de perfecte mix voor een goede werking en de groei van je onderneming. 

All-in communicatieplatform

Koppel telefonie met jouw AFAS Software pakket voor een gepersonaliseerde klantenservice en meer efficiëntie

Ben je benieuwd hoe de koppeling tussen Dstny en jouw AFAS Software pakket kan werken?

Over AFAS Software

AFAS Software ontwikkelt innovatieve bedrijfssoftware die alle administratieve processen automatiseert in één en hetzelfde softwarepakket. Het bedrijf staat bekend om gebruiksvriendelijke software en een klantgerichte benadering, waardoor bedrijven in alle sectoren efficiënt kunnen werken. Met meer dan vijftien jaar ervaring is AFAS een betrouwbare partner die streeft naar leuker en beter werken met meer oog voor de maatschappij. Hun missie is: inspireert beter ondernemen. Dat wordt bereikt door het leveren van software die onnodige handelingen, dubbel werk en fouten wegwerkt. Hierdoor houden organisaties tijd over voor wat ze echt belangrijk vinden: kwaliteit en werkplezier. Als Belgisch softwarehuis staan ze dicht bij hun klanten. Zo houdt AFAS de lijnen kort en zijn ze direct bereikbaar voor wanneer het even niet lukt. 

Orange dot

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.