Meteen je klantgegevens bij binnenkomende oproepen
Springen jouw medewerkers bij een inkomend telefoontje nog van venster naar venster, terwijl ze proberen de naam van de klant te verstaan? Met onze telefonie-integratie met TOPdesk is dat verleden tijd. Je hoeft niet langer handmatig te zoeken naar klantgegevens: de relevante informatie van de beller verschijnt direct op je scherm. Zo kun je ontspannen je gesprek voeren en geef je je klanten de aandacht die ze verdienen.
Hoe werkt de telefonie-integratie met TOPdesk?
Ontdek het allemaal in deze video
Ieder klantencontact is een kans om de relatie met je klant te versterken. Dit geld voor persoonlijk contact, maar zeker ook aan de telefoon. Door TOPdesk te integreren met telefonie zie je direct wie er belt, waarom diegene belt en nog veel meer.
Voordelen voor jouw bedrijf
Hogere productiviteit en efficiëntie
Nooit meer zoeken naar klantgegevens. Een handige pop-up met info uit je CRM zorgt voor snellere antwoorden en minder interacties, terwijl gespreksgeschiedenis en notities automatisch worden bijgehouden.
Wat onze klanten zeggen...
Koppel telefonie met jouw TOPdesk pakket voor een gepersonaliseerde klantenservice en meer efficiëntie
Ben je benieuwd hoe de koppeling tussen Dstny en jouw TOPdesk pakket kan werken?
Over TOPdesk
TOPdesk is een toonaangevende softwareleverancier van servicemanagement-oplossingen. Wereldwijd helpt het meer dan 5500 organisaties met het optimaliseren van hun dienstverlening en hun operationele efficiëntie te verhogen. TOPdesk heeft een sterke lokale aanwezigheid in België, met twee kantoren in Antwerpen en Charleroi. Hierdoor staan ze dicht bij hun klanten en bieden ze een persoonlijke service aan.