TOPdesk integratie met Dstny's cloudtelefonie

Dankzij de naadloze integratie van Dstny’s cloudtelefonieplatform met TOPdesk bied je klanten een gepersonaliseerde service en verhoog je de efficiëntie van je bedrijf. Bij elk inkomend gesprek zie je direct relevante klantinformatie in een handige pop-up, waarmee je snel acties kunt ondernemen, zoals het openen van de klantenfiche.
CRM TOPdesk integration

Meteen je klantgegevens bij binnenkomende oproepen

Springen jouw medewerkers bij een inkomend telefoontje nog van venster naar venster, terwijl ze proberen de naam van de klant te verstaan? Met onze telefonie-integratie met TOPdesk is dat verleden tijd. Je hoeft niet langer handmatig te zoeken naar klantgegevens: de relevante informatie van de beller verschijnt direct op je scherm. Zo kun je ontspannen je gesprek voeren en geef je je klanten de aandacht die ze verdienen.

Orange dot

Til je klantenservice naar een hoger niveau met Dstny’s TOPdesk-integratie

Ontdek de functionaliteiten

  • Bij elk inkomend gesprek meteen de klantgegevens op je scherm
  • Vanuit de pop-up klik je door naar naar de klantenfiche in TOPdesk
  • Volledig gesprekstraject inzichtelijk: doorschakelingen, wachttijd en eerdere contactpersonen
  • Rechtstreeks bellen naar je contacten vanuit TOPdesk
CRM Connect Woman Headset

Hoe werkt de telefonie-integratie met TOPdesk?

Ontdek het allemaal in deze video

Ieder klantencontact is een kans om de relatie met je klant te versterken. Dit geld voor persoonlijk contact, maar zeker ook aan de telefoon. Door TOPdesk te integreren met telefonie zie je direct wie er belt, waarom diegene belt en nog veel meer.

Voordelen voor jouw bedrijf

callcenter

Gepersonaliseerde klantbeleving

Verwelkom klanten persoonlijk met alle relevante informatie direct uit je CRM/ERP. Zo bied je een geweldige service en creëer je sterke klantrelaties.

efficiënte en productiviteit

Hogere productiviteit en efficiëntie

Nooit meer zoeken naar klantgegevens. Een handige pop-up met info uit je CRM zorgt voor snellere antwoorden en minder interacties, terwijl gespreksgeschiedenis en notities automatisch worden bijgehouden.

Insights icon

Waardevolle, datagedreven inzichten

De combinatie van gespreksdata en CRM-informatie biedt waardevolle inzichten in klantgedrag, voorkeuren en pijnpunten. Gebruik deze inzichten voor betere, gerichte bedrijfsbeslissingen.

CRM integratie en meer met Dstny's all-in cloudtelefonieplatform

Naast het bieden van een persoonlijke klantbeleving, heeft onze telefonie-oplossing nog veel meer voordelen. Ons moderne all-in communicatieplatform voor KMO’s combineert telefonie via gsm, pc/laptop en vaste telefoon met uitgebreide telefooncentralefunctionaliteiten. Daarnaast integreren we met meer dan 60 CRM’s en Microsoft Teams.

Daarnaast bieden we geavanceerde connectiviteits- en beveiligingsoplossingen aan. Samen vormen ze de perfecte mix voor een goede werking en de groei van je onderneming. 

All-in communicatieplatform

Koppel telefonie met jouw TOPdesk pakket voor een gepersonaliseerde klantenservice en meer efficiëntie

Ben je benieuwd hoe de koppeling tussen Dstny en jouw TOPdesk pakket kan werken?

Over TOPdesk

TOPdesk is een toonaangevende softwareleverancier van servicemanagement-oplossingen. Wereldwijd helpt het meer dan 5500 organisaties met het optimaliseren van hun dienstverlening en hun operationele efficiëntie te verhogen. TOPdesk heeft een sterke lokale aanwezigheid in België, met twee kantoren in Antwerpen en Charleroi. Hierdoor staan ze dicht bij hun klanten en bieden ze een persoonlijke service aan.

Orange dot

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.