Titel

Dstny slaat handen in elkaar met AFAS Software en TOPdesk

Category
Dstny Strategie
Aangemaakt op
Geschreven door
webadmin
Jeroen Ghysen (AFAS)(L) - Thomas Wouters(Dstny)(R)

Zaventem, 26 November 2024 - Het Belgische Dstny, Europees leider in cloudtelefonie voor KMO’s, heeft een partnership gesloten met zakelijke software ontwikkelaars AFAS Software en TOPdesk. De drie partijen hebben de KMO markt als gemeenschappelijke doelgroep en willen dit segment door middel van hun samenwerking nog beter ondersteunen in hun groei. Dstny geeft hiermee het startschot voor de uitbouw van een partner ecosysteem rond zijn eigen ontwikkelde bedrijfscommunicatieplatform, dat erop gericht is om KMO’s beter te laten communiceren met klanten en medewerkers. Het verwacht begin volgend jaar nog bijkomende samenwerkingen aan te kondigen.

Als toonaangevende UCAAS (Unified Communications As-A-Service) -speler voor KMO’s ontwikkelde Dstny een all-in platform voor bedrijfscommunicatie dat de telefooncentrale naar de cloud brengt. Hierdoor zijn medewerkers altijd en overal bereikbaar op één en hetzelfde nummer voor vaste en mobiele communicatie. Daarnaast kan Dstny tevens het meest geschikte internet of geavanceerde connectiviteit voorzien als onderliggende basis. En het platform integreert met andere bedrijfsapplicaties zoals Microsoft Teams, ERP en CRM systemen. Met de uitbouw van dit cloudgebaseerde platform, heeft Dstny zich de afgelopen jaren succesvol getransformeerd van telecomspeler naar technologiebedrijf.

“KMO’s kijken vandaag in eerste instantie naar software-oplossingen om hen in hun groei te ondersteunen. Dankzij de koppeling die we vandaag maken tussen de ERP-oplossingen van AFAS Software en TOPdesk met het Dstny “Business Communications” -platform, kunnen we KMO’s het beste bieden van twee werelden,” zegt Thomas Wouters, Sales Director bij Dstny België.  We geloven namelijk sterk in de meerwaarde van geïntegreerde communicatieoplossingen voor KMO’s. Het stelt hen enerzijds in staat om efficiënter te werken door zowel intern als extern beter bereikbaar en beschikbaar te zijn. Anderzijds kunnen ze hun klanten hierdoor de best mogelijke dienstverlening bieden en zo een hogere klantenbinding en -tevredenheid nastreven.”

Dstny heeft in dat opzicht reeds integraties mogelijk gemaakt met meer dan 60 verschillende CRM- en ERP pakketten. “Dankzij het strategische en commerciële partnership dat we vandaag afsluiten met AFAS Software en TOPdesk, zetten we de eerste stappen in de uitbouw van een partner ecosysteem rond het Dstny bedrijfscommunicatieplatform.  Daarbij zullen we gezamenlijk de concrete business voordelen van de integratie voor onze klanten in de verf zetten.”

Nils Cornelis, Productmanager bij AFAS Software: "Wij willen onze klanten het gevoel geven dat ze écht gezien worden. Met de koppeling tussen AFAS en Dstny wordt het bieden van een persoonlijke service kinderspel. Door essentiële informatie direct bij de hand te hebben, kun je gesprekken voeren die ertoe doen. Stel je voor: er belt een klant over een factuur. Met één klik of via een pop-up zie je direct alle relevante details. Zo los je alle vragen en problemen snel op. Want tevreden klanten, daar doen we het toch voor?" 

Sanne De Ridder, Commercieel directeur bij TOPdesk besluit: “TOPdesk geeft prioriteit aan de behoeften van klanten en ondersteunt hen bij elke stap. Met ruim 90 integraties kunnen onze klanten andere tools koppelen en zo hun dienstverlening en werking optimaliseren. Dankzij de koppeling met het cloudtelefonie-platform van Dstny zien klanten direct wie er belt en waarom. Ze hebben toegang tot een uitgebreide gespreksregistratie, kunnen rechtstreeks bellen vanuit een klantendossier en ontvangen alle informatie bij het doorsturen van gesprekken. Hierdoor ligt de focus op een uitstekende dienstverlening aanbieden in plaats van het bijwerken van data in verschillende systemen. Een win-win voor alle partijen.”

Klik hier voor meer info over Dstny's CRM en ERP integraties

Thomas Wouters(Dstny)(L) - Sanne De Ridder (TOPdesk)(R)_920

Thomas Wouters(Dstny)(L) - Sanne De Ridder (TOPdesk)(R)_920

Over Dstny 
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3,5 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere). De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK). 

Over AFAS Software 
AFAS Software ontwikkelt innovatieve bedrijfssoftware die alle administratieve processen automatiseert in één en hetzelfde softwarepakket. Het bedrijf staat bekend om gebruiksvriendelijke software en een klantgerichte benadering, waardoor bedrijven in alle sectoren efficiënt kunnen werken. Met meer dan vijftien jaar ervaring is AFAS een betrouwbare partner die streeft naar leuker en beter werken met meer oog voor de maatschappij. Onze missie is: inspireert beter ondernemen. Dat wordt bereikt door het leveren van software die onnodige handelingen, dubbel werk en fouten wegwerkt. Hierdoor houden organisaties tijd over voor wat ze echt belangrijk vinden: kwaliteit en werkplezier. Als Belgisch softwarehuis staan we dicht bij onze klanten. Zo houden we de lijnen kort en zijn we direct bereikbaar voor wanneer het even niet lukt. Eens kennismaken in real life? We ontvangen je met veel plezier in ons Clubhuis in Kontich! 

Over TOPDesk 
TOPdesk is een toonaangevende softwareleverancier van servicemanagement-oplossingen. Wereldwijd helpen we meer dan 5500 organisaties met het optimaliseren van hun dienstverlening en hun operationele efficiëntie te verhogen. TOPdesk heeft een sterke lokale aanwezigheid in België, met twee kantoren in Antwerpen en Charleroi. Hierdoor staan we dicht bij onze klanten en bieden we een persoonlijke service aan.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.