Registreren als klant

Om het portaal MyDestiny te gebruiken, moet je eerst registreren. Hoe je dat doet, hangt af van of je een bestaande of een nieuwe klant bent.

Bestaande klant

Al langer klant bij Dstny? Weet dan dat we, om de veiligheid van onze klantgegevens te garanderen, alleen de voornaamste contactpersoon in jouw bedrijf (bijvoorbeeld: je IT-verantwoordelijke of je zaakvoerder) volledige toegang tot MyDestiny gaven. Hij of zij is jullie Portal Administrator.

Wil je zelf ook registreren? Dan zijn er twee mogelijkheden:

  • Check bij je accountmanager of via support@dstiny.be wie jullie Portal Administrator is. Je kunt die persoon dan zelf vragen om jou volledige of gedeeltelijke toegang te verlenen. Daarna kun je registreren.
  • Vul het registratieformulier in. Wij bezorgen je aanvraag aan de Portal Administrator in jouw bedrijf. Hij zal beslissen welke toegangsrechten jij voor het portaal krijgt. Lees hier meer over de toegangsrechten.

 

Nieuwe klant

Ben je een nieuwe klant van Dstny? Dan heb je bij het tekenen van je contract zelf aangegeven wie de Portal Administrator in je bedrijf wordt.

Zodra we het contract opleveren, duiden we ook de project manager voor jouw project aan. Jouw kersverse Portal Administrator krijgt dan een e-mail met zijn of haar logingegevens.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.