Handige gebruikers-app en
online beheerportaal
Via de handige gebruikers-app op hun smartphone of computer passen je medewerkers zelf hun status aan (beschikbaar, online, in vergadering, met verlof, etc.) en bepalen ze zelf hoe je ze kan bereiken. Zo kunnen ze tijdens een vergadering bijvoorbeeld kiezen voor automatische doorschakeling naar voicemail of naar een collega.
Als werkgever beheer je zaken als gebruikers en gespreksstromen via het beheerportaal en ken je licenties toe (voor o.a. telefonie en callcenter) naargelang de specifieke behoeften van de gebruiker. Zo optimaliseer je je kosten!
Analytics en integraties
voor meer efficiëntie
Het Dstny-platform voor bedrijfscommunicatie kan uitgebreid worden met Business Analytics dat al je communicatiedata in kaart brengt en je helpt geïnformeerde beslissingen te nemen voor een effectieve communicatie. Daarnaast integreert het platform naadloos met andere populaire tools en systemen zoals Microsoft Teams en de belangrijkste CRM’s.
CRM Integratie
- We integreren met de beste in hun vakgebied: Salesforce, Zendesk,...
- Waardevolle info over de klant nog voor de oproep wordt beantwoord
- Helpt je medewerkers om je klanten een uitzonderlijke service te bieden
Voordelen voor jouw bedrijf
Hogere klantentevredenheid
De juiste communicatie-oplossing zorgt voor een betere dienstverlening en een optimale bereikbaarheid voor jouw klanten.
Wat onze klanten zeggen...
Bedrijfscommunicatie op maat
van jouw bedrijf?
Stel je vragen aan ons team of gebruik onze configurator om in enkele kliks een pack voor bedrijfscommunicatie samen te stellen op maat van jouw bedrijf. Je krijgt dan een eerste indicatieve configuratie en prijsberekening. Indien je dat wenst, kan je deze aan het einde opslaan of doorsturen naar ons en dan nemen wij met jou contact op.