Whitepaper | Cloud telefooncentrale vs. vaste telefooncentrale
De zakelijke telefoniemarkt heeft een omslagpunt bereikt. Bedrijven die op zoek zijn naar een nieuw telefoniesysteem, zijn sneller geneigd om de stap te zetten naar een cloud-gebaseerde toepassing. En dat is heel normaal, gezien de algemene trend in de markt en de maturiteit van cloud oplossingen. Traditionele zakelijke telefonieystemen, zoals standaard telefoonlijnen of een lokale PBX, manifesteren zich al decennialang in het zakenleven. Maar bedrijven wagen de sprong: meer en meer organisaties smijten hun vaste telefooncentrale buiten en kiezen voor de cloud.
Cloud communicatie is de nieuwe generatie telefonie! Dankzij de integratie tussen vaste en mobiele telefonie gaan de kosten voor telefonie omlaag: je betaalt immers per gebruiker. Bedrijven krijgen overigens een betere telefonie-oplossing - met meer mogelijkheden - en krijgen de kans om hun klantenservice een stuk te verbeteren. Daarnaast kan het rendement op de investering enorm groot zijn. In deze whitepaper lees je hoe jouw bedrijf vele andere voordelen haalt uit cloud communicatie en waarom steeds meer bedrijven kiezen voor een telefooncentrale in de cloud in plaats van de locatie-gebonden varianten.