Jouw Portal Administrator beheert in MyDstny de rechten en rollen van alle contacten in je bedrijf.
- Rechten: welke onderdelen van het portaal jij zelf kan beheren.
- Rollen: welke rol je in je bedrijf speelt en welke communicatie je daarvoor moet ontvangen.
Rechten klant
Als gebruiker van MyDstny kun je drie soorten rechten krijgen, afhankelijk van je profieltype:
- Portal Administrator: krijgt als eindverantwoordelijke volledige toegang
- Fleet Administrator: krijgt toegang tot de mobiele fleet en het Insights-stuk
- Insight User: krijgt enkel toegang tot het Insights-stuk
Fleet Administrator
Als Fleet Administrator van MyDstny:
- Kan je opleveringen en installaties beheren of openstaande processen opvolgen.
- Kan je de mobiele diensten binnen je bedrijf beheren: simkaarten aanvragen, activeren...
- Kan je makkelijk je contactpersonen bij Dstny raadplegen.
- Ben je het aanspreekpunt of één van de aanspreekpunten voor Dstny wat mobiele diensten betreft.
Let op: er kunnen meerdere Fleet Administrators zijn.
Rollen klant
Bij Dstny willen we zo goed mogelijk communiceren met al onze klanten. Daarom kan jullie Portal Administrator elke gebruiker in je bedrijf een bepaalde rol geven. Op basis daarvan sturen we hem of haar de gepaste communicatie. Elke contactpersoon kan ook meerdere rollen krijgen:
- Technical Contact: Een technisch contactpersoon ontvangt alle technische informatie op bedrijfsniveau. We houden hem of haar op de hoogte van geplande onderhoudswerken, defecten en upgrades van diensten.
- Billing Contact: Als Billing Contact ontvang je financiële informatie omtrent updates over onze prijzen en onze systemen. Deze contactpersoon zal de Dstny facturen NIET ontvangen. Die kan je rechtstreeks bij jouw Account Manager opvragen.
- Commercial Contact: We houden je Commercial Contact op de hoogte van alle Dstny-evenementen, online en offline. Hij of zij ontvangt nieuws over nieuwe oplossingen, aangepaste diensten (productupdates) en interessante nieuwsflitsen.
Je kan de rollen definiëren in het MyDstny-portaal.