Je factuur vermeldt een vervaldatum “Te betalen voor…”. Op die datum moeten we je betaling volledig ontvangen hebben.
Proces van laattijdige betaling
Het kan zijn dat je dit eens vergeten bent. Dat is niet erg. We sturen je een eerste herinneringsbrief 7 dagen na de vervaldatum. Dit gebeurt via e-mail of post, afhankelijk wat je zelf als klant als voorkeur hebt aangegeven bij het in werking treden van het contract. Wil je deze gegevens wijzigen of laten nazien? Dat kan. Stuur gerust een mailtje naar finance@dstny.be en wij passen graag jouw voorkeuren aan binnen de 5 werkdagen.
Indien we je betaling nog niet ontvangen hebben na de eerste herinneringsbrief, sturen we je twee weken later een tweede brief. We volgen dit op door een telefonisch contact, uiterst 7 dagen na deze tweede brief.
We wachten hierna nog een weekje, maar indien we jouw betaling na twee herinneringsbrieven en telefonische contactpunten niet ontvangen hebben, moeten we je jammer genoeg in gebreke stellen via een aangetekend schrijven. Jouw accountmanager wordt op de hoogte gebracht. Hij of zij probeert nog een laatste keer contact op te nemen om te horen of er een bepaalde oorzaak is van je laattijdige betalingen. Hij of zij informeert ons financieel departement om zo samen tot een besluit te komen.
Hierna sturen we nog een laatste aanmaning. Ontvangen we geen betaling? Dan zijn we jammer genoeg genoodzaakt om jouw diensten stop te zetten. Je kan deze terug laten activeren door een bewijs van betaling te sturen naar support@dstny.be of ons telefonisch te contacteren via 02 401 97 00.
Betaald, maar toch een herinnering ontvangen?
We sturen je pas een eerste herinneringsbrief als je 7 dagen te laat betaald hebt. Controleer dus zeker de vervaldatum op je factuur. Afhankelijk van je bank kan het tot 5 dagen duren voor je betaling op onze rekening staat. Rond feestdagen kan het zelfs tot een week duren.
Lijkt alles te kloppen? Aarzel dan zeker niet om ons financieel team een telefonisch seintje te geven via 02 401 97 00.