Dstny Versterkt Zijn Europese UCaaS Leiderschap met Vierde Opeenvolgende Toppositie op Frost & Sullivan’s 2024 Frost Radar™
Brussel, 19 december – Dstny, een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde zakelijke communicatie, heeft opnieuw een toppositie behaald op de Frost & Sullivan UCaaS Frost Radar™ 2024. Dit is het vierde opeenvolgende jaar dat Dstny door Frost & Sullivan wordt erkend voor zijn voortdurende innovatie, strategische groei en toewijding aan het leveren van kwalitatieve UCaaS-oplossingen (Unified Communications as a Service).
“Dstny is uitgegroeid tot een van de top Europese UCaaS-leiders,” zei Robert Arnold, Industry Director, Information & Communications Technology bij Frost & Sullivan. “Hun veelzijdige aanpak zorgt voor een gedifferentieerde marktpositie in vergelijking met veel andere aanbieders. Bovendien is Dstny’s vermogen om native mobiele UCaaS te leveren een belangrijk onderscheidend kenmerk en groeifactor, aangezien Europese bedrijven zich aanpassen aan flexibele, remote en hybride werkplekken.”
Dstny blijft innoveren met zijn toonaangevende, op MKB gerichte, mobile-first UCaaS. Via Call2Teams levert Dstny marktleidende voice-integraties. Daarnaast biedt het via Carrier Automate Multi-UCaaS-mogelijkheden met zijn BYOC-aanbod. “Onze versterkte positie op de 2024 Frost & Sullivan Radar bevestigt onze toewijding om bedrijven naadloos te laten communiceren en samenwerken. We blijven de grenzen van innovatie verleggen om oplossingen te leveren die organisaties in staat stellen om wendbaar, verbonden en productief te blijven in de dynamische markt van vandaag. Tot slot zijn we verheugd om begin 2025 onze langverwachte Dstny Converge-oplossing te lanceren – waarmee Service Providers FMC gemakkelijker dan ooit kunnen benutten,” zei Neil Greenwood, VP Product bij Dstny.
Lees het volledige rapport hier.
Over Dstny
Dstny is een toonaangevend Europees leverancier van zakelijke communicatie in de cloud, die zowel rechtstreeks aan bedrijven als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3,5 miljoen gebruikers vereenvoudigen: De interactieve zakelijke communicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden medewerkers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en serviceproviders en sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste applicaties toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa.
Dstny heeft haar hoofdkantoor in Brussel en telt meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken en het VK).