- Vast-mobiele-UC-integratie
Je vaste en mobiele communicatie én je telefooncentrale in één platform.
- Beheer via online portaal
Als beheerder kan je zelf gebruikers toevoegen, wijzigen of deactiveren.
- Status & rich presence
Gebruikers stellen makkelijk hun status in en tonen zo wanneer en hoe ze bereikbaar zijn en of ze in gesprek zijn (mobiel of vast). Ze kunnen ook extra informatie meegeven aan bellers (bijvoorbeeld: 'niet beschikbaar' of 'in klantenmeeting').
- Verkorte nummers
Geen sneltoetsen op je toestel? Bel toch met een verkort nummer, zonder extra applicatie.
- Multidevice ringing
Bepaal welke toestellen moeten rinkelen als je een inkomende oproep krijgt: je vaste of mobiele, je softphone of alle drie tegelijk.
- Groepsgesprek
Met meerdere mensen deelnemen aan één gesprek (intern en extern).
- Automatische updates
Steeds de meest recente software op al je toestellen: softphone, app en telefooncentrale.
- Bellen en gebeld worden via één vast nummer
Gebruikers zijn bereikbaar via één vast nummer op alle gewenste toestellen. Met dit nummer kunnen ze ook vanop elk toestel naar iemand bellen, zonder gebruik van extra applicaties.
- Eén voicemail
Als je je telefoon niet kan opnemen, kunnen bellers een bericht achterlaten. Je kunt van op elk toestel je standaard voicemail, visual voicemail of Voice2mail beluisteren.
- Doorschakelen
Oproepen doorschakelen naar een vaste of mobiele telefoon als je in gesprek bent of niet kan opnemen. Doorschakelen kan blind, met ruggespraak of permanent.
- IVR (Interactive Voice Response)
Stel een keuzemenu in waarmee bellers zelf sneller het juiste departement in je bedrijf kunnen bereiken.
- Rollenbeheer
Gebruikers stellen zelf hun profiel of rol in: business of privé, afhankelijk van het nummer waarmee ze bereikbaar willen zijn.
- Telefoonrouting
Stel in hoe de oproepen (bijvoorbeeld voor en na de kantooruren) in jouw organisatie gestuurd worden, helemaal op maat. Je kan dit steeds aanpassen.
- Huntgroepen
Aparte routing per afdeling of team (huntgroep): oproepen komen sequentieel, parallel of bij degene die het langst geen oproep heeft ontvangen terecht.
- Nummerherkenning voor uitgaande oproepen
Bellers kiezen met welk nummer ze externe oproepen doen: algemeen, persoonlijk vast, anoniem, groepsnummer...
- Telefoongids in de cloud
Je hele contactenlijst staat in de cloud en is dus toegankelijk vanop al je toestellen.
- Administratorportaal
Via het administratorportaal kan je beheerder alle instellingen van je telefooncentrale wijzigen. Bijvoorbeeld: planning, callcenterfunctionaliteiten, samenstelling van de huntgroepen...
- Beltonen en wachtmuziek
Je kunt meerdere beltonen instellen, alsook muziek voor bellers die in de wacht staan.
- Toekomstige aanwezigheden
Eénmalig vooraf instellen wanneer je bereikbaar wil zijn op je vaste en mobiele nummer. Ook mogelijk wanneer je iemand extern belt met je vaste of mobiele nummer.
- Blokkeren van uitgaande oproepen
Blokkeer specifieke nummers per toestel: internationale nummers, 0900-nummers...
- Afgeleide oproep
Komt er een oproep toe bij een collega die verhinderd is, dan kan een andere collega het telefoontje opnemen.
- Welkomstboodschap
Laat de beller een statische welkomstboodschap horen voor zijn oproep bij een specifieke collega terechtkomt.
- Onbeperkt aantal SIP-kanalen
Bel VoIP dankzij een onbeperkt aantal SIP-kanalen.