Jouw Partner Portal Administrator beheert in MyDstny de rechten en rollen van alle contacten in je bedrijf:
- Rechten: welke onderdelen van het klantenportaal jij zelf kan beheren.
- Rollen: welke rol je in je bedrijf speelt en welke communicatie je daarvoor moet ontvangen.
Rechten partner
Als gebruiker van het partnerluik van MyDstny kun je drie soorten rechten krijgen, afhankelijk van je profieltype:
- Partner Portal User: kan in het partnerportaal nieuwe leads en opportuniteiten registreren en opvolgen, marketingmateriaal bestellen, documentatie bekijken en contracten opstellen.
- Partner Portal Manager: krijgt de rechten van een Portal User, maar kan ook klanten verpersoonlijken (hiervoor moet je klant je wel toestemming verlenen).
- Partner Portal Administrator: krijgt als eindverantwoordelijke volledige toegang (en heeft dus ook de rechten van een Partner Portal User en Partner Portal Manager.
Partner Portal Manager
Als Partner Portal Manager:
- Heb je dezelfde mogelijkheden als de Partner Portal User (zie hierboven).
- Kan je klanten verpersoonlijken (‘impersonate’) en aldus acties voor hen uitvoeren op hun portaal, zoals tickets loggen en opleveringen beheren. De klant beslist natuurlijk welke van zijn rechten hij aan jou toekent.
Rollen partner
Bij Dstny willen we zo goed mogelijk communiceren met al onze klanten. Daarom kan jij elke gebruiker in je bedrijf een bepaalde rol geven. Op basis daarvan sturen we hem of haar de gepaste communicatie. Elke contactpersoon kan ook meerdere rollen krijgen:
- Technical Contact: Een technisch contactpersoon ontvangt alle technische informatie op bedrijfsniveau. We houden hem of haar op de hoogte van geplande onderhoudswerken, defecten en upgrades van diensten.
- Billing Contact: Billing Contacts ontvangen alle financiële informatie, zoals prijsupdates. Deze contactpersoon krijgt GEEN Dstny-facturen. Je kan die laatste rechtstreeks opvragen bij je Account Manager.
- Commercial Contact: We houden je Commercial Contact op de hoogte van alle Dstny-evenementen, online en offline. Hij of zij ontvangt nieuws over nieuwe oplossingen, aangepaste diensten (productupdates) en interessante nieuwsflitsen.
Je kan de rollen definiëren in het MyDstny-portaal.