Dstny Chatbot

De vraag naar automatisering en efficiëntie wordt steeds groter voor ondernemers, in alle sectoren. Tegelijkertijd stellen klanten hoge eisen qua beschikbaarheid en snelle service. Door te investeren in bots met kunstmatige intelligentie kun je aan de eisen voldoen en tegelijkertijd de kosten laag houden. Een virtuele collega zou deel moeten uitmaken van elk bedrijf.
Dstny Chatbot AI

AI-aangedreven chatbot voor geautomatiseerde support

Chatbot is een geautomatiseerd supportkanaal voor je bedrijf. Plaats de bot op je webpagina, hulpsectie, intranet of Facebook en beantwoord 24/7 de vragen van je klanten.

Train je bot om om veelgestelde vragen te beantwoorden en zo de klantervaring en inkomende leads te verhogen. Wanneer het gesprek te moeilijk wordt, leidt je de chat door naar een live agent.

ai chatbot automatiseren
Chatbot klantenservice

24/7 klantenservice

Help je klanten, op elk moment van de dag, elke dag van de week, het hele jaar door.

ds

Genereer meer leads

Laat de bot helpen om websitebezoekers om te zetten in leads en zo de omzet te verhogen.

gemakkelijk integreren

Gemakkelijk te integreren

De chatbot kan integreren met meer dan 3000 CRM-systemen en diensten.

Snel aan de slag met het automatiseren van jouw support

Dankzij onze eenvoudige activatie kan je in een mum van tijd aan de slag. Geef je chatbot de stijl die bij je merk past en importeer de helppagina's van je website. Dat is alvast een goed begin om je FAQ-database op te bouwen!

Via de parafraseerfunctie trainen we je bot om verschillende verwoordingen van eenzelfde vraag te begrijpen. Vragen die de bot toch niet blijkt te kunnen beantwoorden worden opgeslagen. Zo kun jij zien wat je eventueel moet toevoegen.

chatbot setup
ai chatbot flows

Leid je flows in goede banen

Door middel van conversatiestromen kan je jouw bezoekers naar een gewenst resultaat leiden. Door je proces in kaart te brengen en te automatiseren, kan je het volume van de klantenservice verminderen en het aantal conversaties en gekwalificeerde leads verhogen.

Zo kan je chatbot trainen om bezoekers om te zetten in leads door antwoorden zo te configureren dat nieuwe diensten worden gepromoot en waarbij de bot potentiële klanten aanmoedigt om hun informatie in te dienen.

Integraties

Chatbot kan integreren met populaire Social Media kanalen en Ticketing Systemen. Eindgebruikers kiezen zelf via welk vertrouwd kanaal ze met jou contact opnemen, de contactcentermedewerker ziet meteen van welk kanaal de chat afkomstig is. Dat is handig als de chat toch door een medewerker moet worden afgehandeld.

Callcenter Agent

Naadloze overgang van
bot naar medewerker

De Chatbot weet wanneer een vraag moet worden doorgegeven aan een live medewerker. We kunnen verschillende ticketing- of berichtensystemen integreren voor een naadloze overgang naar je huidige supportstructuur.

Automatiseer jouw klantenservice met de Dstny AI Chatbot

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Blijf op de hoogte van onze nieuwste inzichten inzake bedrijfscommunicatie, technologie en ondernemen.