Genereer meer leads
Laat de bot helpen om websitebezoekers om te zetten in leads en zo de omzet te verhogen.
Leid je flows in goede banen
Door middel van conversatiestromen kan je jouw bezoekers naar een gewenst resultaat leiden. Door je proces in kaart te brengen en te automatiseren, kan je het volume van de klantenservice verminderen en het aantal conversaties en gekwalificeerde leads verhogen.
Zo kan je chatbot trainen om bezoekers om te zetten in leads door antwoorden zo te configureren dat nieuwe diensten worden gepromoot en waarbij de bot potentiële klanten aanmoedigt om hun informatie in te dienen.
Integraties
Chatbot kan integreren met populaire Social Media kanalen en Ticketing Systemen. Eindgebruikers kiezen zelf via welk vertrouwd kanaal ze met jou contact opnemen, de contactcentermedewerker ziet meteen van welk kanaal de chat afkomstig is. Dat is handig als de chat toch door een medewerker moet worden afgehandeld.
Naadloze overgang van
bot naar medewerker
De Chatbot weet wanneer een vraag moet worden doorgegeven aan een live medewerker. We kunnen verschillende ticketing- of berichtensystemen integreren voor een naadloze overgang naar je huidige supportstructuur.
Onze klanten aan het woord
Zo ervaren onze klanten de Dstny Chatbot!