Jouw aanpassingen in je Cloud Telecom tijdens de exitstrategie
Communicatie gericht aan Dstny klanten en partners.
Bij de aanvang van de lockdown vroeg je ons mogelijks voor enkele aanpassingen in je Cloud Telecom. Om je collega's - die van thuis gingen werken - beter te ondersteunen. En om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren voor klanten en andere partijen.
Binnenkort zullen meer en meer bedrijven hun activiteiten weer volledig hernemen en collega's stilaan terug op kantoor werken. Als gevolg, zullen de aanpassingen in je Cloud Telecom niet meer toepasselijk zijn voor jouw manier van werken.
Om je heropstart zo zorgeloos mogelijks te laten verlopen, helpen we je graag een handje. Een dedicated team neemt pro-actief al je vragen op, zodat aanpassingen tijdig uitgevoerd kunnen worden. Zo kan je bij de opstart meteen weer aan de slag en ben je optimaal bereikbaar voor je klanten.
Doe je aanvraag op voorhand om veranderingen tijdig door te voeren
Om alle aanpassingen zo vlot mogelijk door te voeren, hebben we jouw input nodig. Vul de checklist hieronder aan en bezorg hem ons terug via deze mail. Zo kunnen we jou op het gewenste moment verder helpen :
Indien er onduidelijkheden zijn bij het invullen van de checklist, neem gerust contact op via +3224869600.
Onze support desk geeft voorrang aan jouw vraag op het vooraf afgesproken tijdstip op basis van de informatie die je ons doorgeeft via de checklist. Indien het exacte tijdstip van heropening nog niet vast ligt, kan je ons alsnog de technische informatie bezorgen. Op die manier kunnen we sneller inspringen wanneer er meer bekend is over de heropening.
Wanneer dit bericht aanbelangt aan je collega, gelieve deze door te sturen. Wanneer je geen aanpassingen liet uitvoeren voor of tijdens de lockdown, mag je dit bericht negeren.
Indien je vragen hebt over deze communicatie of toepassing, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via exitlockdown@dstny.be of via +3224869600.
We zijn er voor jou om er samen terug tegenaan te gaan.